kiosterakis.gr +

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ...

Περίεργα

Μία απίστευτη ιστορία αγάπης!

ΚαρχαρίαςΜία απίστευτη ιστορία αγάπης κόντρα στους νόμους της φύσης έφερε στο φως γαλλικό περιοδικό. Ένας θηλυκός καρχαρίας αναζητά τη στοργή και το χάδι του ψαρά, που τον έσωσε.

Ο Arnold Pointer, επαγγελματίας ψαράς από τη νότιο Αυστραλία, απελευθέρωσε από σίγουρο θάνατο έναν μεγάλο θηλυκό λευκό καρχαρία, που είχε παγιδευτεί στα δίχτυα του. Τώρα, βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πολύ ασυνήθιστο πρόβλημα. Εδώ και δύο χρόνια τον συνοδεύει κάθε μέρα στο ψάρεμα, τρομάζοντας φυσικά τα υπόλοιπα ψάρια.

"Εδώ και δύο χρόνια δεν με αφήνει μόνο μου. Με ακολουθεί όπου και αν πάω και η παρουσία της τρομάζει τα άλλα ψάρια. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω", δηλώνει ο Pointer.

Περισσότερα...

Γυναίκα παγιδεύτηκε σε πλυντήριο ρούχων

Πλυντήρια ρούχωνΥπηρεσίες διάσωσης κλήθηκαν στην πόλη της Νορβηγίας Μος για να απελευθερώσουν μια γυναίκα που είχε παγιδευτεί μέσα σε ένα πλυντήριο ρούχων.

Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του τύπου, μια 20χρονη παγιδεύτηκε στον κάδο ενός πλυντηρίου καθώς σφήνωσε το κεφάλι της και το χέρι της και δεν μπορούσε να απελευθερωθεί.

Περισσότερα...

Ποιες είναι οι πιθανότητες να συναντήσει κάποιος την αδελφή ψυχή;

Συνάντηση με Ε.Τ...Οι πιθανότητες να συναντήσει κάποιος την αδελφή ψυχή είναι ελάχιστα περισσότερες από το να έρθει σε επαφή με έναν εξωγήινο.Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε ένας μεταπτυχιακός φοιτητής στη Βρετανία που κατέφυγε στην επιστήμη των μαθηματικών για να βρει την ιδανική σύντροφο.

Το αποτέλεσμα δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικό, αλλά από μια άποψη εξηγεί γιατί είναι τόσο δύσκολη υπόθεση η αναζήτηση του ιδανικού συντρόφου. Τι κοινό, όμως, μπορεί να έχουν οι ιδανικοί σύντροφοι με τους εξωγήινους;

Περισσότερα...

Ταξί... για έργα τέχνης

Οι μέρες που τα ταξί της Νέας Υόρκης έφεραν μόνο φωτεινές διαφημιστικές επιγραφές, συνήθως με ρούχα ή ταινίες που μόλις κυκλοφόρησαν, είναι παρελθόν. Για τις επόμενες εβδομάδες, τις επιγραφές αυτές θα αντικαταστήσουν με έργα τέχνης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times, μια εταιρεία του Λος Άντζελες, στην οποία ανήκει περίπου ο μισός διαφημιστικός χώρος στα ταξί, θα παραχωρήσει διαφημιστικό χώρο, για να προβάλει έργα τέχνης, μέχρι το τέλος του μήνα, σε 500 ταξί. Οι ίδιοι οι καλλιτέχνες θα επιλέξουν ποια έργα θέλουν να διαφημίσουν.

Μεταξύ των καλλιτεχνών είναι και η Γιόκο Όνο, η οποία επέλεξε να διαφημιστεί ένα έργο της που φέρει τον τίτλο "Ο Πόλεμος Έχει Σχεδόν Τελειώσει".

Online Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 55 επισκέπτες και κανένα μέλος

Πολιτική απορρήτου...

Ο ιστότοπος αυτός, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία βοηθούν να βελτιωθεί η περιήγησή σας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτή την πολιτική...