kiosterakis.gr +

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΤΙΑ...

Υπολογιστές

PC σε «τουβλάκια» για εύκολη συναρμολόγηση

Μέσα στην τεράστια ποικιλία εκθεμάτων της φετινής CES στο Λας Βέγκας, η Razer φαίνεται πως κατάφερε να ξεχωρίσει, χάρη στο Project Christine, το οποίο φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στον χώρο των desktop PC.

PC σε τουβλάκια
Το Project Christine παραπέμπει σε κατασκευή με τουβλάκια Lego, ωστόσο το αποτέλεσμα δεν είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού, αλλά ενός ισχυρού desktop PC με gaming προσανατολισμό. Αν και το σχέδιο που επεδείχθη στην έκθεση δεν αποτελεί λειτουργικό πρωτότυπο, παρουσιάζει ξεκάθαρα την κατεύθυνση στην οποία κινείται η εταιρεία: το εν λόγω σύστημα θα αποτελεί ένα πλαίσιο, εντός του οποίου θα τοποθετούνται τα διάφορα τμήματα που θα απαρτίζουν τον «πύργο» στο σύνολό του: RAM, κάρτες γραφικών, επεξεργαστές, ηχεία, σκληροί δίσκοι κ.α θα μπορούν να παραγγέλλονται μεμονωμένα και να εγκαθίστανται εύκολα και γρήγορα από τον κάτοχο του συστήματος. Η «ραχοκοκαλιά» PCI-Express αναλαμβάνει τον συγχρονισμό και συντονισμό των διαφόρων εξαρτημάτων.

Κοινώς, η αναβάθμιση ενός συστήματος δεν θα προϋποθέτει τις σύνθετες διαδικασίες που υπάρχουν σήμερα (άνοιγμα υπολογιστή και σειρά συνδέσεων και αλλαγών στο εσωτερικό του συστήματος), αλλά θα είναι τόσο απλή όσο η αφαίρεση ενός από τα «τουβλάκια» και η εισαγωγή ενός άλλου.

Περισσότερα...

Τρισδιάστατο scanner...

Νέο τρισδιάστατο scanner χαμηλού κόστους...

Η απόδοση πραγματικών αντικειμένων σε τρισδιάστατα μοντέλα αποτελεί μία πολύπλοκη, δαπανηρή διαδικασία. Αυτό σκοπεύει να αλλάξει το Rubicon 3D: ένας απλός, αλλά ταυτόχρονα ισχυρός τρισδιάστατος scanner χαμηλού κόστους, που χρησιμοποιεί μία webcam και λέιζερ για να δημιουργήσει ακριβή τρισδιάστατα μοντέλα αντικειμένων.

Τρισδιάστατο scanner...
Το Rubicon 3D αποτελεί ένα επιτυχημένο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Indiegogo και του Kickstarter, όπου έχει ήδη καλύψει τις απαιτήσεις του (το όριο των 5.000 λιρών που είχε τεθεί) συγκεντρώνοντας ήδη 12.000 λίρες.

Το σύστημα χρησιμοποιεί μία «κανονική» webcam, την οποία πρέπει να παρέχει ο χρήστης, σε συνδυασμό με δύο λέιζερ και μία περιστρεφόμενη βάση, όπου τοποθετείται το αντικείμενο ενδιαφέροντος. Η webcam λαμβάνει εικόνα του αντικειμένου με και χωρίς τη χρήση λέιζερ που «σαρώνουν» την επιφάνειά του. Στη συνέχεια, η βάση περιστρέφεται 45 μοίρες, και η διαδικασία ξαναρχίζει. Μετά από μία σειρά περιστροφών, που έχουν καλύψει κάθε γωνία του αντικειμένου, το λογισμικό που συνοδεύει το σύστημα συγκρίνει τις εικόνες και καταλήγει σε «συμπέρασμα» για το σχήμα του αντικειμένου.

Περισσότερα...

Πώς πήρε το όνομά του ο Pac-Man...

Το Pac-Man είναι χωρίς υπερβολή το δημοφιλέστερο arcade game όλων των εποχών, κάνοντας θραύση από την πρώτη κιόλας μέρα της εμφάνισής του στις κονσόλες, με ουρές μικρών και μεγάλων να περιμένουν να πάρουν θέση! Το παιχνίδι εμφανίσθηκε πρώτη φορά στις 12 Μαΐου 1980 στην Ιαπωνία, παίρνοντας σιγά σιγά το δρόμο του προς τις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής. Πολύ σύντομα ο Pac-Man κατέκτησε τον κόσμο... τρώγοντας ασταμάτητα τελίτσες και φαντάσματα μέσα σε έναν λαβύρινθο.

Pac-Man
«Δεν είναι εύκολο να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο παιχνίδι, πόσω μάλλον κάποιο που βασίζεται αποκλειστικά στο... φαγητό!», αναφέρει ο σχεδιαστής Toru Iwatani, υπάλληλος στην εταιρεία Namco, ο οποίος εμπνεύστηκε από το στρογγυλό σχήμα της... πίτσας (που της λείπει ένα κομμάτι) αλλά και από τον ιαπωνικό χαρακτήρα για το «στόμα» στη στρογγυλεμένη, όμως, εκδοχή του. Το αρχικό όνομα του παιχνιδιού ήταν «Pakkuman», εμπνευσμένο από την ιαπωνική λέξη «Paku-Paku», η οποία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το θόρυβο που κάνει κανείς ανοιγοκλείνοντας το στόμα του, αλλάζοντας σε Puck-Man μόλις κυκλοφόρησε στην αγορά.

Περισσότερα...

Υπολογιστής με ηλεκτρονικό αίμα από την ΙΒΜ

Το πρωτότυπο ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, εμπνευσμένου από τον ανθρώπινο εγκέφαλο, που λειτουργεί χάρη σε «ηλεκτρονικό αίμα», παρουσίασε η ΙΒΜ.

Υπολογιστής με ηλεκτρονικό αίμα από την ΙΒΜ
Η εταιρεία δηλώνει ότι εμπνέεται από τη Φύση, κατασκευάζοντας υπολογιστές οι οποίοι χρησιμοποιούν υγρό για την τροφοδοσία τους με ενέργεια και την ψύξη τους, όπως ακριβώς ένας εγκέφαλος.

Οι επιδόσεις του ανθρωπίνου εγκεφάλου θεωρούνται εντυπωσιακές, καθώς συνδυάζουν μεγάλη υπολογιστική ισχύ και μικρό μέγεθος, απαιτώντας μόλις 20 βατ ενέργειας – κάτι που, σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, η ΙΒΜ επιδιώκει με τη σειρά της να επιτύχει.

Επί της προκειμένης, το «αίμα» - ηλεκτρολύτης που κυκλοφορεί στον υπολογιστή μεταφέρει ενέργεια και λειτουργεί ως ψυκτικό. Ένα πολύ βασικό μοντέλο του συστήματος παρουσιάστηκε στα εργαστήρια της εταιρείας στη Ζυρίχη, από τους δρες Πάτρικ Ρατς και Μπρούνο Μισέλ.

Όπως εκτιμούν, μέχρι το 2060, ένας υπολογιστής του ένα petaflop (με τα σημερινά δεδομένα θα χρειαζόταν χώρο έκτασης ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου) θα μπορεί να χωρέσει σε ένα γραφείο.

Περισσότερα...

Online Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 93 guests και κανένα μέλος

Πολιτική απορρήτου...

Ο ιστότοπος αυτός, χρησιμοποιεί μικρά αρχεία που λέγονται cookies τα οποία βοηθούν να βελτιωθεί η περιήγησή σας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτή την πολιτική...